Pluggiplugg

Om man tröttnar på att sitta instängd på ett bibliotek är det skönt att man har nära till ett centrum. På H&M så använde jag min bonuscheck och köpte den här fina kappan. Ska visa annan bild vid senare tillfälle. Jag fick även med mig skorna som jag bloggade om tidigare, fick de till och med lite billigare, 299:-.
Sen hade jag visst fått paket från La Redoute också. Med de omtalade pumpsen och den mycket omtalade kjolen (vad jag går på mycket prat). Jag har inte riktigt bestämt mig angående pumpsen, de är så snygga men sitter inte perfekt...

Kommentarer:
Postat av: Daniella

de där ballerinorna tittade jag på igår, tänker köpa dem när det blir lite roligare väder. skitsnygga!!!!!

Postat av: Tesan

Ja, jag tänkte att de säkert tar slut snabbt och så hade jag spanat in dem ett tag så jag slog till. De hade dessutom skyltat fel så jag fick dem billigare. =D

2007-02-27 @ 18:33:49
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits