Blödig

Jag är en riktigt blödig människa. Jag blir alltid väldigt rörd när jag får reda på att någon är gravid eller när någon har fått barn. Behöver inte ens känna personen för att jag ska känna så. Någon dag är det förhoppningsvis min tur också men först vill jag ha egen bostad och ha en inkomst. En tjej i min klass har en riktigt stor kula på magen just nu, hon strålar verkligen. Riktigt strongt av henne att kämpa på med studierna och hon har ju planer på att fortsätta med det senare också. Gravida är så himla fina, det syns verkligen att det är något speciellt.

Kommentarer:
Postat av: Daniella

HAHA, jag sitter här o känner mig nästan snyftig.... jag skäms över mig själv, men e man tjej så e man antar jag.... ;-)

Postat av: Tesan

Hehe... Jag antar att det blir så här när man blir äldre också, fler och fler omkring en blir med barn.

2007-02-02 @ 14:30:36
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits