Armbanden

armbandenSå idag fick jag armbanden jag beställde från Zylber i förrgår kväll. det är riktigt trevligt med snabb leverans!

Labben i skolan gick jättesnabbt, det var mer en genomgång bara. Tänkte att jag skulle kolla om min bok hade kommit in till biblioteket men jag antog att den inte hade det men nu såg jag att jag hade fått mail och den finns att hämta. Då får jag väl göra det imorgon då!
Ska bege mig till jobbet snart, ska bara hoppa in ett halvt pass och stänga chark och fisk. Hemma igen vid halv åtta. Nu är jag "ledig" ifrån skolan i en vecka, jag har ju tenta den 28:e.





Kommentarer:
Postat av: Beatrice

Hejsan!
Jag bloggar för Consommateur-bloggen, som egentligen är ett projektarbete. Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att svara på några frågor om konsumtion och skönhetsideal? Om du är intresserad så maila gärna till: [email protected]

Kram Beatrice

Postat av: Jane

de va fina armband, ska oxå handla lite på zylber nu :)

2007-02-22 @ 12:35:50

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits