Work out!

armJag har varit en duktig tjej idag! Förutom att jag och E missade att vi började åtta i morse och kom in sådär vid nio istället. Men vi gick inte sist från labbet för det!
Imorgon behöver jag inte kämpa mig upp i alla fall, börjar först klockan 12.
Jag kom hem tidigt idag och då blev det lätt lunch innan jag och A promenerade ner till simhallen. A är ju träningsproffs så hon visade alla maskiner inne på gymmet och vi körde lätt igenom hela kroppen ungefär som hennes tränare hade föreslagit. Vi körde även kondition på trampmaskin, så härligt!
Halva jobbet var på gymmet samtidigt som oss, haha... Sen får vi ju träna där gratis också. ;-)
Nu ska jag fixa pedikyr och manikyr sen ikväll ska jag ta det lugnt framför Desperate Housewives.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits