Some Shopping!

Jobbigt värre när man knappt hänger med i skolan. Jag har ju missat en hel vecka på grund av kollo och sjukom! (pisspotta!) Men ska man då sitta hemma och plugga?
Helst va?! Men inte Tesan inte. Hon struttar på stan. Gu så ja har saknat.
Två dagar i rad. Idag blev det bara en snabbis men det var bara på grund av vädret och för att jag hittade det jag ville ha, på en gång!
Letade som en galning efter snygga svarta stövlar, helst inte över 1500:- Fann till slut ett par som föll mig i smaken och plånboken med. 399:- Minsann! Skopunkten, det var visst värt att trotsa regnet. Fick med mig lite underkläder hem också.
Ville ha en svart väska också, men det var det också brist på så idag hoppade jag och E av vid Södra efter skolan och besökte Bazaar. Där fanns den! En guldklimp från Jewels. Så när jag skulle köpa vin (till imorgon) på vägen hem så gick jag ett varv i Mörby centrum. Jag ville matcha mitt nya svarta med ett par snygga skinnhandskar och för att inte vara allt för tråkig och svart, en färgglad halsduk/scarves. Det blev en lila! Från H&M.
Jippi!
       

1. Mina svarta stövlar
2. Min underbara väska. Med både långt (avtagbart)
3. och korta handtag.
4. Snyggt lappad baksida
5. Lila halsduk och svarta skinnhandskar.

Nej, nu ska jag nog titta på Brokeback Mountain. Ja, jag är sen. Men jag har inte haft någon att se den med och nu när jag är ensam kan jag passa på.

Kommentarer:
Postat av: daniella

skitsnygga grejer! skopunkten har skärpt till sig... =)

Postat av: Angel

erkänner att jag inte heller har sett den! Men du, säg det inte till någon! ;)

2006-09-12 @ 20:22:39
URL: http://angel.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits