Ojsan.

svart väskaIdag gick jag upp i tron om att jag skulle springa till bussen en kvart senare. Så fel jag hade. Jag hade för det första satt väckarklockan fel och för det andra stigit upp en timme och en kvart innan bussfärden till skolan. Det är fortfarande en halvtimme kvar.
Idag blir det mest plugg (hopas jag). Ska bara vara i skolan i två timmar. Igår sprang jag , E och C runt på stan och letade present till V som fyller år idag! Det var ett himla spring men vi är jättenöjda! En stor "må-gott-korg".
Min nya väska förresten, här är den tillsammans med dagens!


Linne från Gina Tricot
Kjol från BEST, La Redoute
Skor från La Redoute
+Pärlor runt hals och handled.

Imorgon blir det nog träning igen, gu så skönt

Kommentarer:
Postat av: Angel

Känner igen det där linnet! Likadant har jag! :D Införskaffades till nyår, men passar lika bra till vardags! Me like!

Postat av: emma

Åh, var har du köt den där väskan? Underbar!

2006-09-23 @ 16:22:43
Postat av: Tesan

Jag köpte väskan i en liten butik i ett köpcentrum. Märket heter Maldi. Den var nedsatt och den enda i butiken.

2006-09-26 @ 21:37:59
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits