Plånbok

PlånbokJag måste bara visa vad jag unnade mig igår efter flera timmars plugg. Ursöt guldig plånbok från Lindex. Inte lika mycket plats som i min förra men det spelar ingen roll, några kort kan få stanna hemma och några har flyttat in i min filofax.
Det här är min nya lilla kärlek.
Nagellacket är Mavala Milano

Fasiken vad min lins krånglar, jag kan inte riktigt ta en ny nu heller för jag har bara ett par kvar och de ska jag sätta på mig när jag så småningom fixar en tid hos optikern. Tur att det finns glasögon.



Kommentarer:
Postat av: Anna

Åh jag har också den börsen (som vi säger här i norrland) =) Jag älskar den.

2006-10-25 @ 17:31:28
Postat av: daniella

den där stod jag o kände på igår.. men jag kom på att det var bäst att låta bli o inte spendera hela lönen den 25 på allt man vill ha... ;-)

Postat av: Tesan

Anna: Ja jag med :)
Daniella: Ne, man måste väl hålla sig lite... Jag spenderade dock en hel del på båten.

2006-10-26 @ 21:03:00
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Skindeepbeauty

Very nice...

2006-10-27 @ 23:32:37
URL: http://skindeepbeauty.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits