Nytt på foten!

Idag sov jag riktigt länge sedan fick jag skjuts till Solna där jag och E ägnade några timmar åt tentapluggande. Vi fem åkte jag iväg på mitt "hemliga möte". Det verkar lovande...

Efter det sprang jag in på Skopunkten i jakt efter ett par billiga stövletter och så ville jag kika in
dessa. Inga stövletter blev det inte i alla fall. Louboutinkopiorna fanns det få av, hittade en 38:a som satt jättebra, men inte ett par utan bara en enda, en högersko. Letade som en galning överallt i butiken efter vänsterskon, frågade varenda en som jobbade där. Jaja, jag gick ner för att lämna tillbaka skon, men så grävde jag lite på hyllan under och där under ett berg av skor låg en 38:a, en vänstersko dessutom! Jippi!
De här var riktigt heta men jag såg bara ett enda par i butiken.

Nu har jag och älsklingen ätit musslor, druckit lite vin och skrattat åt bloopers.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits