Mingel

Skumpa
Gamma hydroxyIdag stannade jag ynka timmen i skolan. Jag mådde  inge vidare, förkylning igen, eller min mystiska allergi. Åkte i alla fall hem och sov några timmar.
Sedan åkte jag in till stan och träffade lilla mamma. Vi tog en promenad till Birger Jarlsgatan 112 där
Devita hade invigning ikväll. Gratis Champagne och en uppsjö underbara snittar. Dessutom fick vi prova på lite olika behandlingar de har där som annars kostar mellan 75-350 kronor.
De har då alltså Stockholms första Oxygen bar. Jag vet inte vad jag ska tro om det, med tanke på att i inandningsluften så är syrehalten 20% ungefär och i luften vi andas ut är syrehalten 16%, alltså kroppen tar bara upp den syremängd den behöver. Dessutom är syre giftigt... hmmm...

I dag läste jag ut Kinsellas En shopaholics bekännelser. Bättre än väntat faktiskt och jag gillar alla tankar hon har. Nu ska jag börja läsa något allvarligare, Mamma sa att jag var sjuk.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits