Märkesbrutta?

Vissa shoppar bara "märkesprodukter" andra shoppar bara H&M, Vero Moda och andra "billigare" klädkedjor. Många blandar vilt bland dyrt och billigt. Jag ser mig inte som någon märkesbrutta, handlar mest på H&M men vissa produkter tenderar att bli så kallade märkesgrejer. Man är väl lite mer... ja vad ska man kalla det, noggrann eller nojig... med vissa saker.
Här är min lilla lista över grejer jag hellre köper med en märkeslogga. =P
  1. dior Parfym. Måste. Billigare parfym = Dålig parfym, alla luktar lika och/eller inget alls.
  2. Lacoste Gympaskor. Ja inte vet jag varför. De är skönare, snyggare?
  3. True religion Jeans. Helt klart för att jag gillar snygga jeans, snygga annorlunda loggor och kvaliteten spelar såklart roll.

Kommentarer:
Postat av: Ida

Just de sakerna jag också väljer att lägga ner mer pengar på! =)

Postat av: Anonym

Jackor då? ;D Känns som en vettig grej jag gärna lägger ner lite mer på. Dock inte _för_ mkt. Precis som vanligt? ;P

2006-10-16 @ 15:16:39
URL: http://gronagatan6.blogspot.com
Postat av: Tesan

Nja, jackor. Klart jag kan tänka mig att lägga ner lite extra men då ska den hålla flera säsonger, rent stilmässigt också.

2006-10-17 @ 15:38:41
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits