Käääär!

I'm crazy. Jag kan inte sluta tänka på en kappa ifrån Kookaï. Var en sväng på stan med pappa idag för att agera smakråd och provdocka. Present till mamma skulle det bli, en kappa. Det blev en underbar sak från Kookaï och den är så snyggt så det gör ont, jag vill ha den! Den var dessutom nedsatt av någon anledning på NK. Jag tror inte det är den härmen den påminner lite i alla fall fast jag kommer ihåg den mörkare, jaja! Jag får väl hoppas att jag kan låna den någon gång. ;-)
Nu är min gubbe och jobbar på SU, så I'm so lonely. Det är jag, teven och F's stora mysiga KTH-tröja. Ja, och såklart min ursöta nya klänning från Indiska. Ska ta kort nu!


Åh, Ipoden full med ny härlig musik!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits