En Sevenrumpa

Seven
Fyndade ett par Sevenjeans igår innan Parlamentet. Lyxoutlet ligger ju bekvämt nära Tvhuset. Jag var inte i skolan igår, mådde verkligen pyton, men jag tog en ipren och gav mig ut i alla fall senare på eftermiddagen eftersom jag inte ville missa Parlamentet. Det var jättekul men jag ångrar mig nästan i efterhand, för efter att tabletten haft sin verkan så mådde jag piss igen, ont i alla leder och febern hägrade.
Ja, så idag blir det ingen efterlängtad inflyttningsfest i Uppsala för min del, jag får åka hem till päronen och mysa (och hosta, nysa och snora) i deras soffa i stället.
Hoppas i alla fall att alla ni som kommer vara där i kväll får skiiitskoj! (Men att ni saknar mig ;o) )
I morgon tycker jag att ni ska titta på Parlamentet, det var jättekul, Johan Glans var superskoj.


Till allas (eller i alla fall min) glädje så kommer
Lyxoutlet att ha öppet hela tiden nu, precis som en vanlig butik, deras lokal är väl lite speciell men det funkar! Superbra om man vill fynda ett par snygga jeans.








Kommentarer:
Postat av: Anonym

Björn sa så här efter att F hade ringt honom:
"Ne, va tråkigt att inte Terés kommer! Det blir ju ingen fest utan henne, det är ju liksom hon som GÖR festerna!"
Han har sina stunder! ;)

Postat av: Tesan

Ni är för underbara! Jag är så deppig över att jag inte kunde komma.

2006-10-15 @ 20:15:36
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits