Da Cruise

¨PilgrimSå, i förrgår kom vi hem från vår minisemester på Viking Line. Det var sjukt kul. Vi åt god mat (slevade sikrom) drack oss glada på vin och drinkar. Dansade loss lite och sedan shoppade vi så klart lite. Både alkohol och mer fåfänga saker. Älsklingen önskade sig whisky och det fick han. Han fick dessutom öl, vilken bra flickvän han har =P.
Jag unnade mig lite Smirnoff Ice och Tequila.
Jag var i desperat behov av en ny mascara, min Dior Show sjunger på sista versen. Det blev till slut en
Clinique naturally Glossy. Jag köpte även ett fint läppglans (det blir jätteljust) från Clinique och såklart en parfym (som alltid). Alla tre plockade på sig några pilgrimörhängen också. Jag tog gröna och lila.
Jag vill åka igen! Det var verkligen så kul.
Nej, nu ska jag iväg och äta lite i Kista och titta lite i affärer (kanske prova dessa igen) och sedan ska jag jobba i några timmar. Förhoppningsvis blir det lite fest i kväll, antagligen på KTH.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits