Blommigt

Blommigt
Sötaste inköpet idag!
Brun klänning med små blåa blommor från Indiska, 199:-
Lite väl genomskinlig att använda bara den kanske, vi får se. Tänkte i alla fall använda den i morgon, då har jag blivit inbjuden till invigningen av Stockholms syrebar och något nytt Skin Care grejs. Vi kommer bli bjudna på tilltugg och dryck och dessutom får man någon slags ansiktsbehandling gratis (från menyn?). Gratis smakar bra. Det ska bli spännande.
 
På fredag ska jag m.fl. på inspelningen av Parlamentet och vi tänkte ta en sväng förbi utförsäljningen av
Lyxoutlet också. Får se om man kan fynda något, jeans är alltid en hit.
Det har blivit en del teveinspelningar nu på senaste, Time Out var grymt kul, jag skrattade så jag grät.










Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits