Parrot bay

Parrot bayIdag sov jag verkligen ut! Och, gud så skönt det var. Sedan åkte vi med T till Barkarby, käkade på Max och kollade in nya PC City. Vi var en sväng förbi systemet också, F hade tydligen inte nog med öl. Jag fick med mig en Parrot bay Passionfruit hem, har redan testat en drink fast i shotglasstorlek! Haha! Så det blir nog lite sånt ikväll. Ida och B kommer hit om ett tag för att äta lite middag med oss. Sedan åker vi hem till Daniella och H. Vi måste nog värma upp lite här hemma, rösten alltså!

Det blev bara slutet på Love Actually igår, men det är ju slutet som är bäst... Per hade tydligen sett filmen dagen innan. Jag får ta och se hela filmen en annan dag.

Trevlig lördagkväll!

Kommentarer:
Postat av: Ida

Mmm! Det där är mumsigt! Flaskan är så fin också! =) Ses snart!

Postat av: Tesan

Ja, den var jättemumsig =)

2006-11-26 @ 18:25:10
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits