Nojig, men av en bra anledning

COllageavgammalt
Vad mycket kul man hittar när man kollar bland gamla bilder! Ida och jag pratade lite tidigare ikväll och skickade lite bilder. Jag berättade att jag förlorat lite bilder från vår gemensamma semester förra året på grund av datakrasch, hur tråkigt som helst. Tyvärr hade hon inte våra bilder... Hoppas att jag hittar en skiva med de bilderna, för jag borde väl ha bränt ut dem på skiva. Jag satte i alla fall genast igång med att bränna en massa skivor med gamla bilder. Jag älskar foton, det är helt underbart att titta tillbaka på sånt som har hänt. Så sorgligt när de försvinner, för alltid!
Vad gör ja uppe nu egentligen?

Kommentarer:
Postat av: Ida

Haha! Hoppas ingen ser vad Björn gör! :P I övrigt va det fint! :)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits