Inte det vackraste men kanske lite uppiggande!

Gu, ja håller med. Det blev inte så bra...
Jag gillar turkost så det fick spela en stor roll, just nu.

Måste börja plocka undan här istället, om några timmar kommer folk hit för att förfesta lite. Måste fixa i ordning mig själv också! Håret är uppskruvat på huvudet för tillfället, får se om jag måste skölja ur det eller om det blir någorlunda bra. Bild kanske kommer här på  min uppiggade blogg, haha.
Skulle verkligen vilja fixa naglarna igen men jag är rädd för att jag är känslig mot alla starka kemikalier i limmen och så. Jaja, kort är hot!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Tjusigt! Det är kul att leka lite och testa sig fram! Ses snart!

2006-11-18 @ 18:42:49

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits