Dålig tjej

Idag är jag en sån där dålig tjej som inte går till skolan. Jag slutade till och med för fem minuter sedan och jag sitter här hemma i morgonrock. Jag hade nämligen ingen ostörd sömn i natt. Älsklingen jobbade i baren och skulle sluta ett, då har jag svårt att gå och lägga mig men jag låg och läste så till slut somnade jag väl. Vaknade till strax efter ett och tänkte att han snart borde komma hem eftersom han har bil. Somnar om rätt omgående. Nästa gång jag vaknar till är klockan 04.50! Ingen vid min sida. Jag ringer och hjärtat dunkar hårt, man hinner bli rätt orolig snabbt. Han svarar,tydligen är han fortfarande kvar och fast på puben. Jaha, jag är helt upp i varv så jag kan inte riktigt somna om. Han kommer väl hem sen vid halv sextiden, jag ska upp dryga timmen senare... Yeah right.

Kommentarer:
Postat av: Mariette

ett tips!

http://gratisgen.se/?ref=30241

Bli medlem för gratis stuff.. :) Bland annat presentkort på MQ!

2006-11-15 @ 16:09:25

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits