Solen valde att...

Stövletter...titta fram lite ändå! Vad glada vi blir. Ska iväg till skolan om ett tag. Nu har inläsningstiden till tentan börjat, hoppas jag kan skärpa mig och vara riktigt duktig. Det är i alla fall lättare nu när det är något intressant vi läser.

Knåpade ihop ett väldigt vårinspirerat stövlettcollage. Stövletterna kan man dra på sig nu när de höga stövlarna är alldeles för varma.
Många bloggare har ju införskaffat sig de nu omtalade
Gardeniastövletterna.
Här ser ni ett par svarta från Pedro Garcia de kostar £207.45 (Net-a-Porter)
De grå (mina favoriter) finns på ASOS, de är på rea nu och kostar bara 203:-, Skynda fynda!
De vita är från Nordstrom och kostar $159.95.
Sist ut har vi de ljusblå-grå stövletterna från Haléns, de kostar 549:-








Kommentarer:
Postat av: daniella

himmel vad du bloggar nuförtiden. lika kul att kolla in varje gång! :D

Postat av: Tesan

Haha... Va kul att du tycker det. Jag har blivit himla inspirerad på senaste och idéer poppar upp hela tiden, det är så kul! =)

2006-05-11 @ 11:37:34
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits