Prickigt är sötare...

prickenPrickigt...än sött. TIll vår och sommar har jag köpt en prickig klänning. Vill man ha en liten uppiggande prick någon annanstans kanske man ska köpa sig ett par prickiga skor, men vi kanske ska hålla oss till ett prickigt plagg i taget. Asos-ballerinorna kostar bara 244 kronor och till och med innersulan är prickig, då blir man till och med glad när man tar av sig skorna. De svartvita skorna är frn Newport News och kostar 24 dollar. Jag är inte jättefötjust i just den här slip-in modellen men det såg väldigt bra ut för just de här prickiga.
Är det bara jag som får en Minnie Mouse känsla av prickigt, inte på ett negativt sätt?


Idag blev det ingen bloggande förrän nu eftersom jag har haft tenta hela dagen och när jag kom hem stupade jag direkt i sängen och sov, utan att känna mig skyldig. Nu ska jag snart äta och sen ska jag nog titta på Lost och/eller Raggadish!

Kommentarer:
Postat av: Ida

Jag hade en jätteskumdröm för någon vecka sen. Om PRICKIGA ballerionor. Aja, jag vet inte varifrån alla drömmar kommer! Konstig var den i alla fall!

Postat av: Tesan

Hahaha! Ja, vem vet... Jag har ett drömlexikon här, jag kan titta upp det ;-)

2006-05-18 @ 20:26:30
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits