Några minuter över...

...så här på morgonen eftersom jag av misstag tog sovmorgon.
Jag har lab hela dagen så jag hoppas att min labbgrupp inte är jättesura på mig nu. Nu är det inte långt kvar har bara lab resten av veckan sen är det "ledigt" fram till tentan på fredag nästa vecka.
Nej, nu måste jag snart gå till bussen...
Jag kommer ju komma fram när de är klara med hela första delen, det är om jag känner mig labgrupp rätt.
De få som faktiskt läser här få jag be om ursäkt för mitt otroligt tråkiga jag på senaste tiden. Jag har inte mycket tid ledigt just nu. Går jag inte i skolan så jobbar jag och gör jag inte det så umgås jag med nära och kära eller planerar fest.
-Ciao

Kommentarer:
Postat av: Angel

Vart har du tagit vägen? Skolan har väl inte kört slut på dig? Inte ännu...


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits