Ett par...

Peeptoe sammat...sammetspumps, helst av Pura Lopez har jag drömt om länge. De här pumpsen från Newport news var riktigt fina med peep toe dessutom. Färgen är underbar.
Billiga också, 29 dollar, vilket kap... Men då kommer vi till det eviga problemet med vissa amerikanska webbutiker som oturligt nog inte skickar sina varor till Sverige.
Newport News är en sådan sida. Bebe och Urban Outfitters är två andra. För den som törs finns  det så klart möjligheter.

Mamma hade ett par vinröda pumps en gång i tiden, men de var ett par himla små 37:or så jag hade inte fått på mig dem idag... Eller man vet ju aldrig, hon kanske har kvar dem... Måste undersökas, ska leta igenom hennes garderob i morgon när jag ska äta middag hos dem. Jag kanske kan fynda något annat också.






Kommentarer:
Postat av: Mickis

hej. måste bara säga att jag diggar bloggen. schysst att du inriktar dig på skor!

Postat av: Tesan

Tack! Ja, skor är min stora passion, valet blev ganska naturligt. =)

2006-05-14 @ 22:53:48
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits