Digeloo digiley...

DP silver o guld...himlen öppnade sig... Och shit vad det började regna! Och usch så tråkigt med regn. Och när vi ändå håller på och schlagrar oss så kan man ju påpeka att det är schlagerkval ikväll klockan 21.00 på ettan. Det ska jag slötitta på. Av 23 bidrag så går 10 vidare till finalen på lördag.
Jag jobbar hela helgen, fredag till söndag och nästa helg jobbar jag med men då är man i och för sig ledig både torsdag och fredag, härligt!
Ja, tillbaka till skorna, digeloo digiley...när jag går i mina gyllene skor. Det var dit jag ville komma!
Dorothy Perkins har alltid massa söta kläder och skor. De här kommer därifrån. Men jag såg inte dem på Debenhams när jag var där på Megaday. 20 pund kostar de!
Lite Hollywouldstuk nästan.

Kommentarer:
Postat av: emma

jag undrar bara om du vet om man kan handla kläder på dorothyperkinsons genom internet ?

2006-05-19 @ 11:00:18
Postat av: Tesan

Det går tyvärr inte att handla deras grejer över internet...


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits