Babies, babies...

...de är ju så söta så man kan äta upp dem. Nästan lika söta är deras små skor. Det är klart att man kanske inte lägger en förmögenhet på barnskor eftersom kidsen växer så snabbt, men man kan alltid sälja dem vidare, det kan jag lova är en stor marknad.
Jag har i alla fall spanat in det sötaste Zappos, de har tonvis med olika märken för de små.

Kanske vill man matcha gullungens skor med sina egna. Många märken gör minimodeller också!
Barn vardag
Converse $24.95
Lacoste $65.95
Vans $34.95

När jag var liten ville jag alltid klä upp mig! De här skorna hade suttit fint.
Barn tjej
Mini guldsling-backs $38.95
Ralph Lauren med trendigt prickigt tyg $35.95
Silversandaler $38.95

Pojkarna måste också vara fina ibland.
Skor pojkar
Urgullig seglarsko från Rockport $58.95
Timberland $53.95
Polo Ralph Lauren tygsko $44.95

Så hittade jag de här söta stövlarna, hade jag ägt dem hade jag velat ha regn hela tiden. ;-)
Alla kostar $34.95
Barnstövlar

Kommentarer:
Postat av: daniella

hahaha... jag vill ha en bebis!!!!!!!

Postat av: Tesan

=D
Bebisskor är det sötaste som finns!

2006-05-10 @ 19:03:10
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Angel

Jag har Lacoste skorna, fast med kardborr. Och i vuxenstorlek. Knepigt ändå att det är kardborr på vuxenskorna och inte barnskorna... det är väl ändå vi som kan knyta?!

2006-05-10 @ 19:06:36
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Tesan

Haha, ja kanske det! Men det finns nog med kardborr för småttingarna också, det underlättar ju.
Och, de är jättesöta, lyllo dig!

2006-05-10 @ 19:14:59
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits