Till 19?

Idag slutar jag enligt schema 19.00... Jag var på jobbet klockan nio i morse men nu gav jag upp och gick hem. Jag mår pyton. Höll på att svimma ett antal gånger på jobbet och jag är helt matt. Vet inte om det är hostmedicinens biverkningar eller om det är för att jag är sjuk. Idag ska läkaren höra av sig om det visar sig att jag behöver en antibiotikakur. Jag hoppas det, för jag orkar inte må så här längre.
Älsklingen har värmt lite kycklingsoppa till mig nu så nu ska jag vila resten av dagen. Kanske se an dålig tjejfilm.

Tydligen så har jag vad de kallar sågtandssjukan. Det pendlar upp och ner hur jag mår, ena dagen bra andra dagen dåligt eller dåligt på morgonen och bättre på kvällen. Jag är inne på tredje veckan nu! Inte kul.
Igår var det en bra dag och en ledig dessutom. Den spenderades i stan, strosade runt en sväng på Zara och sedan var vi på ett fullsatt Skansen.

Kommentarer:
Postat av: Per

*bamsekram* Krya sig på.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits