Mysigt värre!

Jack SparrowVad jag älskar sommarkvällar. Igår slutade jag jobba så sent som 21.30 men det hindrade oss inte från att åka in till stan sätta oss på Fridays och vräka i oss en tallrik blandad plockmat. Så nu behöver vi inget fett på en månad.
Sköljde ner allt med en svalkande drink också.
Sedan bar det av mot Rigoletto och premiären av Pirates of the Caribbean Döds mans kista, 23.59. Kanske inte lika bra som ettan och med ett frustrerande nu-måste-du-se-trean-slut... Sen var jag faktiskt rätt slut, somnade tvärt när jag la mig i sängen.

Allvarligt talat, är inte sommarkvällar det bästa som finns? När man liksom känner att det har varit stekande hett hela dagen. Det blåser lite lätt och man kan gå runt i bara ben utan att frysa. Det räcker lugnt med en nätt kavaj över axlarna och man kan sitta och mysa på en uteservering in på småtimmarna... Kärlek.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits