Sliten

Jag är trööööött. Satt i "posten-kassan" i typ sju timmar i sträck. Fullt med folk hela dagen, det var nämligen julmarknad här i centrum idag och verkligen alla hade postärenden, hann aldrig sätta mig ner. Jag damp ner i soffan under en gosig filt och zappade teve när jag kom hem, sedan blev det BK-take away som F hade med sig hem. Nu har jag lite filmer på G, filmer som F inte är så intresserad av. Eftersom han sitter i köket och pluggar så kan jag titta på "Tesan-film", vilket betydet: Saw 3, Take the Lead, Babel eller The Breakup.

dekorJag tar kort på mina naglar alldeles för ofta men whatever, I'm superficial. Har lagt på en fin guldtatuering eller vad man ska kalla det. Sedan visar jag en bild på slappa jag i F's välanvända Chuck Norris-tröja.Det är sjukt snyggt med naturlig make och intensivt målade läppar. Jag leker bara lie ;-)
Kanske ska man supa till lite också, så där alldeles ensam framför teven, haha! Har inget att blanda med bara, kanske inte är så kul och sitta och shotta själv! Illa.

slappis

Okej, det här var verkligen det sjukaste inlägget på länge. I'm high.
 

Kommentarer:
Postat av: Nadia

Sexy ;)

2006-12-10 @ 20:12:44

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits