Nu måste jag köpa mig väldigt små kläder

ByråVi hade önskat oss nya byråar i julklapp och det fick vi men de var väldigt väldigt små. I lådorna låg det små lappar som går använda för att köpa en större variant. Det kommer antagligen bli dessa fast med två extra små lådor. De kommer matcha våran sängstomme. Tack så mycket A!
Just nu sitter jag och myser i min nya kashmirtröja, jättegosigt. Någon kanske har gissat att jag även fick en sån här i julklapp. Me so happy!

Imorgon åker vi upp till lugna sköna Hälsingland där hela min familj redan befinner sig. Det ska bli jättehärligt, så även imorgon blir det lite julafton med julklappsutdelning. Man kanske ska sätta igång att packa lite.
Älsklingen fick bland annat det här halsbandet av mig med sitt namn på. På baksidan står det Din Terés. Jag ville skriva att det var från mig fast inte att det skulle skrika att det var från mig så därför blev det lite diskret på baksidan.
Det blev uppskattat, han har pratat om ett sånt ganska länge eftersom han varit lite avundsjuk på Idas B.

Så här julfin var jag på jobbet idag, med rött lackskärp och svart midjehög pennkjol.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits