Mera fredag

Jag är så trött och så har jag ont i huvudet också.
Det var så sjukt mycket folk i stan när jag äntligen tog mig dit. Gjorde mitt hemliga ärende sen bar det hemåt på en gång. Fast jag tog en sväng in på Urban Outfitters, var tvungen att kolla in butiken jag med. Men jag stannade inte länge, pga allt folk och pengabrist. När jag kom hem så åkte jag och F och köpte oss en varsin pizza tillsammans med F och T. Sedan åkte vi hem till T och hängde i hans soffa.
Nu är vi hemma igen i alla fall. Nämnde jag att jag var trött och hade ont i huvudet?

Idag var jag dum. Som i D-U-M. Kollade min order på H&M, har en massa skit som ligger och väntar på att få levereras hem till mig. Bland anant den där
klänningen som alla andra också har. Så var den helt plötsligt borta från min orderlista! Dum som jag är mailar jag direkt iväg ett halvargt mail till kundservice. "Var är min klänning... inga meddelanden...osv..." Men ja, det visade sig att den låg på packning pågår. Silly me.

PS. Bara 19 timmar kvar på denna nu.

Kommentarer:
Postat av: Daniella

men du, klänningen är faktiskt grym. och den går att variera i det oändliga med rätt grejer till. jag tycker du ska ta den, vi kan till o med ha den samtidigt utan att ngn märker... typ =)

Postat av: Tesan

Hihi! Jag hoppas den är så grym som alla säger, även på mig. =) Den kommer nog i veckan hoppas jag.

2006-12-16 @ 00:35:23
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits