I brist på citron

Det var riktigt trevligt igår men det märktes att jag var trött, dansgolvet lockade inte som det brukar. Vi hamnade på Sturecompagniet istället för Fasching, folket var tydligen inte så sugna på house.
Jag och Ida hade inte varit på flaskan lika mycket som vissa andra så vi skulle festa till det lite med en Tequila. Vi hade dock inga citroner så det blev en jultequila istället bestående av kanel istället för salt och julmust istället för citron. Det gick ner det med! Hahaha! Kom hem klockan fyra i morse, sen upp klockan åtta igen förr att gå till jobbet. Det var riktigt mycket folk (inte oväntat) så tiden flöt på rätt bra. Vi blev dessutom bjudna på en stadig jullunch på jobbet, jättemysigt.
Nu måste jag städa hela kvällen också eftersom vi ska vara här och fira imorgon. Men först ska jag bara vila lite lite, medan Älsklingen och hans brorsa handlar det sista till imorgon.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits