Bopit!

sunset
Nu är man hemma igen. Det gick väl bra det där med. Så här fint var det när vi åkte hem. Solnedgång i stort sätt hela vägen hem. Uppe i Hälsingland tog vi det lugnt, kollade på en massa Sagan om Ringen och åkte en sväng till Hudiksvall. För en julklappspeng så köpte jag Bopit som jag velat ha så länge. Hela familjen fastnade. Det är sjukt kul! Jag fick även årets julklapp, kläder och lite saker från Lush. Nu ska det bli skönt att bara vara hemma och göra vad man vill. Det lutar åt att det blir Ikea och lite byråmontering imorgon.


Kommentarer:
Postat av: Tina

Vad är en Bopit?

2006-12-27 @ 17:30:30
Postat av: Tesan

Bopit är ett "spel" där en röst eller ett ljud motsvarar ett knapptryck eller liknande rörelse på olika spakar och knappar som sitter på själva apparaten. Det gäller att vara snabb och dra i spaken eller vrida på vredet inom en viss tid, det gäller att klara så många moment som möjligt. Lite svårt att förklara. Kolla här istället: http://testcentret.idg.se/produkt.asp?pID=4929

Postat av: Jenny

Hej, såg den snygga svarta väskan från Jewels. Vad var det för affär du hade köpt den från och vet du vad väskans modell/namn heter...Om jag ska ge mig ut på jakt efter den :)

2006-12-28 @ 19:49:20
Postat av: Tesan

Jenny: Jag köpte den på Bazaar, ligger på götgatan 22 på söder. Jag vet tyvärr inte vad det är för modell eller vad den heter. Lycka till!

2006-12-28 @ 22:16:09
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Lullu

Hej!



Kan man köpa Bopit i Sverige o i så fall var? Vad kostar den?



MVH

Lullu

2008-07-02 @ 23:13:00

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits