Milda makaroner!

Så igår var det då alltså dags för personalfest (aktivitet?). Den hölls på Grönan. Och fy så kul vi hade!! Startade med en öl/cider och sedan blev det femkamp, den här gången var jag bra mycket bättre te.x på att skjuta. Mitt lag blev tvåa! Sedan fyllde vi ett tåg på bergodalbanan, jag kommer inte ihåg att den var så fjässig. Sen blev det middag på Tyrol, ett jäkla drag blev det där med uppträdanden av en showgrupp på fyra pers, allt från schlager till hårdrock (eller är det samma numera?) Efter middag och lite vin/öl så åkte vi popexpressen, weeee va kul det var efter lite förfriskningar, haha. Vi avslutade med Vilda Musen sedan stängde de.
Vi tog taxi in tillstureplan. En gammal jobbarkompis stod vakt på Solidaritet men det var alldeles för fullt för att släppa in hmmm, 15 personer? Jaja, va gör det, vi traskar till Köket och hälsar på T istället, förbluffad över att se alla Ica-människor på samma ställe samtidigt (utan blåa skjortor).

Jaha, och om tjugo minuter börjar jag min färd mot Barnens ö. Vi får se hur de närmaste dagarna blr, hoppas på bra väder i alla fall.
-Ciao, nu sticker jag ett tag.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits