Löning

Domino filofaxSå var den efterlängtade löningen här! Så, jag tog en tur, köpte linsvätska och klippte mig. Jag saknar redan mitt långa tjocka hår... Nu är det kort och jättejättetunt. Men jag vänjer väl mig. Jag ville ju ha tunnare eftersom det inte gick att göra något med mitt otroligt tjocka hår. Köpte även hårfärg, kanske fixar det imorgon.

Har jobbat stängning idag så jag kom hem för ett litet tag sedan bara. Köpte Elle och Vecko Revyn. De får underhålla mig nu när Älsklingen festar med sina skolkompisar. Tänkte jag skulle åka dit men då var visst biljetterna slut. Så kan det gå. Jaja, imorgon blir det i alla fall personalfest för min del, femkamp och middag på Grönan, hoppas vädret är på vår sida bara!
Och sedan på söndag bär det av till Barnens Ö. Yes, jag bestämde mig för att vara fadder ändå, roligast i år tror jag. Så söndag till onsdag befinner jag mig där och roar alla nya. Och på onsdag är det ju 10% på H&M också, och då ska jag nog på teveinspelning och på torsdag är det inventering. Puh!
När ska jag få kramas med min Baby?!

Fick förresten än positiv överraskning när jag öppnade lönekuvertet, höjning med 3kr/timmen. Najs.

Nej, nu ska jag leka lite med min nya filofax (bild).

Kommentarer:
Postat av: Per

Jamenhallå. Bild på håret eller? :p


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits