Himla trötta jag!

Jag är så trött så trött, mest hela tiden. Idag jobbade jag fram till ett bara och slocknade ganska snabbt när jag kom hem. Jag började i och för sig jobba klockan sex imorse så det kanske inte är så konstigt att man är trött. Jag har en urgullig kille som gjorde i ordning lunch till mig när jag kom hem.
Jobbigt värre är att vi verkligen måste städa här hemma, det blir inte gjort eftersom jag är så himla slut om dagarna.

Jag fick en massa beröm för mina uppläggningar jag gjorde i söndags och det har lett till mer jobb. Imorgon har jag lagt min sovmorgon åt sidan och ska fixa en italiensk planka och på söndag är det en annan uppläggning som ska fixas. Men det är kul!

I tisdags hade jag min lediga dag och den spenderades med vår nya lilla älskling, en Mazda från -85. Pojkvännens mamma har fått ta över den och vi har fått lov att låna den.
Vi åkte ut till Barkaby och shoppade loss. Eller jag handlade inte så mycket med det gorde A och F. Jag handlade nya handdukar och en badrumsmatta samt en skjorta från
Sand och en liten cardigan från
Mexx.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits