Det värsta med jobbet...

manicure...är de fula naglarna jag får av allt slit. I juli hade jag snygga tippar som jag underhöll själv. En avlappnande hobby om kvällarna framför teven. De rykte en efter en när jag plockade upp varor och slet upp kartonger på jobbet... Så nu har jag små klumpfingrar med mininaglar. De är i alla fall fint färgade i Cancun från Mavala även om det redan har börjat skava bort. Jag ska fixa till dem igen så snart jag har jobbat klart. Längtar.

Idag hade jag turen att sluta redan klockan två! Oturen var att det var sååå fullt upp hela förmiddagen och jag hann inte ens ta lunchrast! Sen vände turen igen, jag och F blev bjudna på lunch i Vaxholm av A. Efter en god havsaborre blev det en god glass. Mumsfillibabba. Vi åt glass där nere i hörnet på hotellet.
Jag och F köpte oss varsin tidning och satte oss sedan i Edsbergsparken och njöt. Nu rullar Numbers på vår teve.

Kommentarer:
Postat av: daniella

den dag jag slutar på ica ska jag gå raka spåret till en salong och fixa fransk manikyr! längtar... =)

Postat av: Tesan

Haha! Det låter bra... =D Och det behövs ju verkligen, iaf på mig.

2006-08-08 @ 22:30:10
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Angel

Kan inte annat än hålla med

2006-08-09 @ 22:12:25
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Vendela

Tycker mycket om det du skrev! Roligt att se lite nyttiga saker och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits