Änligen en hel helg!

Efter att ha jobbat i tio dagar i rad hade jag en välförtjänt helg. Jag uttnyttjade den till fullo. I fredags bestämde vi oss för utgång och en kär vän som bott i england i två år var på besök, kul att träffas igen! Vi var först här hemma och festade loss lite innan vi drog in till Stures, Sturecompagniet alltså. Och så kul vi hade, eller hur?
I lördags drog jag och älsklingen ut med
Daniella och hennes H till skärgården. Hur mysigt som helst med grillmiddag, sällskapsspel, vin och lite båtåkande. Bilder därifrån finns att beskåda hos Daniella.
Jag sätter upp lite bilder från i fredags istället. Hojta om jag ska ta bort något.
stures2 stures3 stures4 stures5
Love you lots!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits