Vad gör en biomedicinare...

Birkenstock...om dagarna? Vanlig fråga jag får, eftersom jag läser biomedicin på Karolinska Institutet. Ja, det undrar jag med. Biomedicinare kan hålla på med en hel del olika saker faktiskt.
Pappas fråga löd mer bestämt: Har du kvitterat ut några Birkenstock's än då?
Med tanke på att alla forskare och doktorrander lunkar runt i sådanna. Men det finns faktiskt rätt schyssta Birkenstock-tofflor, så den dagen jag faktiskt "kvitterar ut" ett par så kanske det blir de här (Vad var det jag sa om körsbär?) . Eller varför inte ett par från Heidi Klum's som fortfarande säljs hos Bubbleroom. Massa Birkenstock-tofflor hittar du här! Inklusive fler från Heidi Klum både Birkenstock och Papillio.
Läkare däremot vandrar runt i dessa (fortfarande Birkenstock), jag har inside information... Genar nämligen genom Karolinska Sjukhuset varje dag.

Kommentarer:
Postat av: sandra

Lunkar? Jag som var helt säker på att de hasar fram hihi!

Postat av: Tesan

Haha! Ja kanske det =D

2006-04-24 @ 17:55:44
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Tesan (the other one:)

Jag tar Heidis guldiga tack! :)
För jag lär väl oxå få kvittera ut ett par såna sen, fast jag inte läser biomedicin...

2006-04-25 @ 19:40:05
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Anonym

Tesan: Haha.. Jasså!

2006-04-26 @ 22:29:46
Postat av: Fredrik

Brandos.se är en ny skosajt vi lanserat med många varumärken, bla finns det mycket Birkenstock. Har ni tips på fler varumärken vi kan ta in i sortimentet?

2006-12-15 @ 17:40:50
URL: http://www.brandos.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits