Ska du knyta...

...banden i sommar kanske? Bröllopstider är på ingång. Då är det mycket som ska fixas minsann. Skorna kanske inte är det viktigaste i dessa sammanhang men visst ska man ha ett par. Har kikat runt på sidan Bridal Shoes.
Low
Det är skönt att kunna ha låga skor, slippa onda fötter på sin dag. Eftersom skorna oftast inte syns så mycket kan man unna sina fötter ett par låga skor. Själv gillar jag en mer klassisk stil och då alltså med stängd tå. Flip-flops går helbort hos mig men någon annan avslappnad typ kanske fastnar.
Medium
Jag hade nog satsat på en sko med mediumhög klack. Kvinnligt. Bidrar dessutom till bättre hållning. Ni kanske redan har förstått att krimskrams inte heller funkar på mig, inte till min bröllopsklänning i alla fall. Så det sista paret stannar på hyllan.
High
Behöver man lite hjälp upp till "You may now kiss the bride" kan en hög klack sitta bra. Men snälla lämna porrklackarna till Chasey Lain (host host)! Usch! Skorna i mitten hade jag gärna prytt min brudfot med. Den sista skon i leken är från Lars Wallins (Gud) bröllopskollektion för Rizzo, som säkert de flesta redan vet.
Söt. Sötare. Sötast.

Ja, och så har vi så klart Vera Wang... Men vad är en bal på slottet?

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits