När solen skiner...

Orange Nilson ...och man springer ner och köper sig en glass slänger jag numera på mig dessa skor från Nilson. Inköpta för ett år sedan nu och mycket väl använda förra sommaren, absoluta favoriter. Tog fram dem och använde dem i fredags också.

Imorgon har jag dugga i Molekylär Cellbiologi, hoppas att det går vägen! Sen är det bara plugg hela veckan och tenta på fredag. Sen är det underbara valborghelg!
Och, just ja, där emellan ska jag fylla år också. Jippi!

Tillbaka till böckerna.

Varde ljus och så tittade solen fram igen på vårkanten.


Kommentarer:
Postat av: Johanna

Åh vad fina!!Ser sådär härligt våriga ut!! :)

Postat av: Angel

Använde mina vårskor för första gången idag. Sprang ner till macken för att införskaffa lite dricka till maten. Här uppe är det ju fortfarande en massa grus kvar så de blir så gråa...

2006-04-23 @ 22:51:43
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Tesan

Johanna: Tack! Det tycker jag med ;-)
Angel: Ja, våren kommer ju först här nere även fast det inte är så långt mellan oss. Så härligt med sopade gator.

2006-04-24 @ 15:33:23
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits